Beszerzés
A megrendelés-kezelő szoftver segíti a vállalkozásokat a beszállítói információk és a vásárlási előzmények kezelésében, valamint a megrendelések szállítási állapotának nyomon követésében és irányításában.
Kihívások a beszerzésmenedzsmentben
A
beszerzésmenedzsment magában foglalja az áruk, üzleti anyagok és
gyártáshoz szükséges eszközök ellenőrzését, tervezését és
irányítását. Ezek nem egyszerű feladatok, így számos
kihívással járnak, például:
- Nehézséget okoz a különböző beszerzési dokumentumok, például beszállítói információk, árajánlatok és beszerzési tervek nyomon követése során felmerülő problémák kezelése.
- Az egyes osztályok beszerzési kérelmeinek adatainak következetlensége.
- Elveszett vagy rosszul tárolt fájlok keresése kihívást jelent.
- A valós idejű beszerzési adatok hiánya miatt a beszerzés irányítása rémálom a vezetők számára. Nem tudnak olyan beszerzési terveket készíteni, amelyek igazodnak a vállalkozás igényeihez.
Hagyd, hogy az Odoo Beszerzés megoldja ezeket a kihívásokat.
Az Odoo Beszerzés előnyei
A "just-in-time" ellátási lánc elvét követve az Odoo – az All-in-one vállalatirányítási megoldás – segít:
A beszerzési folyamat szoros ellenőrzésében, az ellátási lánc javításában.
Egyszerűen összehasonlítani, és kiválasztani a versenyképes ajánlatokat nyújtó beszállítókat.
Gyorsan megragadja az információkat, pontos és időben meghozza a döntéseket.
A teljes beszerzési folyamat és a beszállítók vásárlási előzményeinek nyomon követése.
Integráció a Készletkezelés, Értékesítés, Számlázás és Könyvelés modulokkal.
Egyszerű és könnyen használható felület
Csökkenti a manuális költségkezeléseket
A beszállítói információk hatékony kezelése
Az Odoo beszerzési szoftver fő jellemzői
A Odoo Enterprise Management Software kiemelkedő jellemzői a Odoo Purchase használatával a következők:
Az ajánlatkérések és a beszerzési rendelések kezelése
We deliver personalized solutions, ensuring that every customer receives top-tier service tailored to their needs.
Egyszerűen kezelhetők az árajánlatkérések és megrendelések egy áttekinthető nézetben.
Előre definiált szabályok alapján automatikusan javasol beszerzési megállapodásokat.
Megrendelés-jóváhagyási szabályok személyre szabhatósága.
Testre-szabható szűrők és adathalmazok a beszerzési tevékenységek és előzmények nyomon követésére.
Együttműködés, belső megbeszélés és partnerválaszok közvetlenül a megrendelés nézetéből
A megrendelés visszaigazolásakor automatikusan szállítási terv (vázlatos beérkezés) készítése
Adatkapcsolat és integráció a fizetési feltételekkel a Könyvelés modullal
Beszállítói információk kezelése
- A beszállítói adatok digitalizálása, egyszerű adatkeresés bármikor és bárhol.
- Árlisták és tranzakciós előzmények kezelése, melyek segítik a beszállítók értékelését és a legjobb ajánlat kiválasztását
- Az beszállítók szállítási idejének elemzése.
Több szempontú beszerzési elemzés jelentés
- A beszerzési tevékenység részletes elemzése, beleértve a beszerzési megrendelések előzményeit, tartozáskimutatást stb.
- Beszerzési tevékenységek elemzése, részletes rendeléskövetés nap/hónap/negyedév/év szerint. Automatikusan kiszámítja a mutatókat: átlagos beszerzési ár, rendelés feldolgozási idő, beérkezett/nem beérkezett mennyiség, szállítási idő rendelés/beszerzési szerződés szerint,...
- Szabályozza a jelentési kritériumokat a beszerzési adatok tételek, szállítók vagy képviselők stb. szerinti összesítéséhez.
- Megjelenítheti a jelentést intuitív módon, könnyen nyomon követhető Pivot táblázattal, diagramokkal; exportálható Excelbe.