Skip to Content

Beszerzés

A megrendelés-kezelő szoftver segíti a vállalkozásokat a beszállítói információk és a vásárlási előzmények kezelésében, valamint a megrendelések szállítási állapotának nyomon követésében és irányításában.


Kihívások a beszerzésmenedzsmentben

A beszerzésmenedzsment magában foglalja az áruk, üzleti anyagok és gyártáshoz szükséges eszközök ellenőrzését, tervezését és irányítását. Ezek nem egyszerű feladatok, így számos kihívással járnak, például: 

  • Nehézséget okoz a különböző beszerzési dokumentumok, például beszállítói információk, árajánlatok és beszerzési tervek nyomon követése során felmerülő problémák kezelése.
  • Az egyes osztályok beszerzési kérelmeinek adatainak következetlensége.
  • Elveszett vagy rosszul tárolt fájlok keresése kihívást jelent.
  • A valós idejű beszerzési adatok hiánya miatt a beszerzés irányítása rémálom a vezetők számára. Nem tudnak olyan beszerzési terveket készíteni, amelyek igazodnak a vállalkozás igényeihez.

 Hagyd, hogy az Odoo Beszerzés megoldja ezeket a kihívásokat.

 

Az Odoo Beszerzés előnyei

A "just-in-time" ellátási lánc elvét követve az Odoo – az All-in-one vállalatirányítási megoldás – segít:

 A beszerzési folyamat szoros ellenőrzésében, az ellátási lánc javításában.

 Egyszerűen összehasonlítani, és kiválasztani a versenyképes ajánlatokat nyújtó beszállítókat.

 Gyorsan megragadja az információkat, pontos és időben meghozza a döntéseket.

 A teljes beszerzési folyamat és a beszállítók vásárlási előzményeinek nyomon követése.

 Integráció a Készletkezelés, Értékesítés, Számlázás és Könyvelés modulokkal.

 Egyszerű és könnyen használható felület

 Csökkenti a manuális költségkezeléseket 

 A beszállítói információk hatékony kezelése

Az Odoo beszerzési szoftver fő jellemzői

 A Odoo Enterprise Management Software kiemelkedő jellemzői a Odoo Purchase használatával a következők:

Az ajánlatkérések és a beszerzési rendelések kezelése

We deliver personalized solutions, ensuring that every customer receives top-tier service tailored to their needs.



 Egyszerűen kezelhetők az árajánlatkérések és megrendelések egy áttekinthető nézetben.


Előre definiált szabályok alapján automatikusan javasol beszerzési megállapodásokat.


Megrendelés-jóváhagyási szabályok személyre szabhatósága.


Testre-szabható szűrők és adathalmazok a beszerzési tevékenységek és előzmények nyomon követésére.


Együttműködés, belső megbeszélés és partnerválaszok közvetlenül a megrendelés nézetéből


A megrendelés visszaigazolásakor automatikusan szállítási terv (vázlatos beérkezés) készítése


Adatkapcsolat és integráció a fizetési feltételekkel a Könyvelés modullal

Beszállítói információk kezelése

    • A beszállítói adatok digitalizálása, egyszerű adatkeresés bármikor és bárhol.
    • Árlisták és tranzakciós előzmények kezelése, melyek segítik a beszállítók értékelését és a legjobb ajánlat kiválasztását
    • Az beszállítók szállítási idejének elemzése.

 

Több szempontú beszerzési elemzés jelentés 

  • A beszerzési tevékenység részletes elemzése, beleértve a beszerzési megrendelések előzményeit, tartozáskimutatást stb.
  • Beszerzési tevékenységek elemzése, részletes rendeléskövetés nap/hónap/negyedév/év szerint. Automatikusan kiszámítja a mutatókat: átlagos beszerzési ár, rendelés feldolgozási idő, beérkezett/nem beérkezett mennyiség, szállítási idő rendelés/beszerzési szerződés szerint,...
  • Szabályozza a jelentési kritériumokat a beszerzési adatok tételek, szállítók vagy képviselők stb. szerinti összesítéséhez.
  • Megjelenítheti a jelentést intuitív módon, könnyen nyomon követhető Pivot táblázattal, diagramokkal; exportálható Excelbe.