Odoo Költségkezelő
Az Odoo Költségek lehetővé teszi a munkavállalói költségek
digitalizálását, igénylését, jóváhagyását és kezelését a
bonyolult papíralapú eljárások helyett. Az adatok mentésre,
nyomon követésre és összesítésre kerülnek intelligens
jelentésekkel.
Digitalizáld a munkavállalók költségadatait és jóváhagyási folyamatait az Odoo Költségek segítségével.
Digitalizáld a munkavállalók költségadatait és jóváhagyási folyamatait az Odoo Költségek segítségével.
Kezeld az összes munkavállalói költséget, mint pl. utazási költségek, irodai kiadások stb.
Csökkentsd a manuális kezelési folyamatokat, növeld a feldolgozási sebességet és pontosságot.
Automatikus értesítések segítik a felhasználókat abban, hogy időben és pontosan kapjanak információt saját szerepkörükben.
Rögzítse az egyes vezetői szinteken végrehajtott szerkesztések, megbeszélések és jóváhagyások előzményeit.
Az összesített adatok segítik a vezetőket a pénzügyi források megfelelő elosztásához szükséges információk megszerzésében.
Papírmentes költségkezelés
- Hozz létre költségnyilatkozatokat néhány egyszerű lépésben. Csatolj számlákat, dokumentumokat az utólagos ellenőrzéshez és egyeztetéshez.
- Rögzíts költségeket bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközről a Bejövő e-mailekből költségek létrehozása funkcióval, a megfelelő mellékletekkel együtt.
- Hozz létre költségjelentéseket azonos célú kiadásokhoz, támogatva a tudományos alapú költséggazdálkodást.
- Tekintsd meg saját és beosztottjaid költségjelentéseit lista nézetben, kanban nézetben, diagramokon, dinamikus kimutatásokban stb.
- Használj különféle szűrőket és csoportosításokat a költségek gyors megtalálásához és személyes igény szerinti kategorizálásához.
- Hagyd jóvá vagy utasítsd el a munkavállalók költségeit egyetlen űrlapon, az olyan kapcsolódó információk alapján, mint az időpont, leírás, szállító stb.
- Támogatja a költségek kezelését több vállalat és több pénznem esetén is.
Egyszerűen válaszd ki a költségekhez tartozó fizetési módot.
- Fizetés a vállalat szerint.
- Fizetés a munkavállaló visszatérítése útján.
- Fizetés a munkavállaló következő bérjegyzékén keresztül.
- Egyeztetés a munkavállaló előlegeivel az adósság kiegyenlítésére.
Automatikus könyvelés és egyszerű egyeztetés
Közvetlen integráció az Odoo Könyveléssel, automatikus könyvelési tételek létrehozása. A könyvelési osztály nyomon követheti a költség eredetét: melyik munkavállalóhoz kapcsolódik, melyik partner hozta létre a számlát stb.
Integráció az Odoo Értékesítés moduljával, támogatja a számla újralétrehozását közvetlenül a rendelésből, ügyfélnek való továbbküldéshez.
Integráció az Odoo Munkavállalói Előleg modullal, segíti az előleg és a tényleges költség egyeztetését.
Pontos, azonnali és többdimenziós költségjelentések
Automatikusan összesíti a saját és beosztottjaid költségjelentéseit több szempont szerint, átfogó képet adva a szervezet költségeiről.
Jelentések megjelenítése dinamikus kimutatástáblázatokban vagy oszlop-/kör-/vonaldiagramokon.