Skip to Content

Odoo Költségkezelő

 
Az Odoo Költségek lehetővé teszi a munkavállalói költségek digitalizálását, igénylését, jóváhagyását és kezelését a bonyolult papíralapú eljárások helyett. Az adatok mentésre, nyomon követésre és összesítésre kerülnek intelligens jelentésekkel.

Digitalizáld a munkavállalók költségadatait és jóváhagyási folyamatait az Odoo Költségek segítségével.

Digitalizáld a munkavállalók költségadatait és jóváhagyási folyamatait az Odoo Költségek segítségével.

Kezeld az összes munkavállalói költséget, mint pl. utazási költségek, irodai kiadások stb.

Csökkentsd a manuális kezelési folyamatokat, növeld a feldolgozási sebességet és pontosságot.

Automatikus értesítések segítik a felhasználókat abban, hogy időben és pontosan kapjanak információt saját szerepkörükben.

Rögzítse az egyes vezetői szinteken végrehajtott szerkesztések, megbeszélések és jóváhagyások előzményeit.

Az összesített adatok segítik a vezetőket a pénzügyi források megfelelő elosztásához szükséges információk megszerzésében.

Papírmentes költségkezelés

  • Hozz létre költségnyilatkozatokat néhány egyszerű lépésben. Csatolj számlákat, dokumentumokat az utólagos ellenőrzéshez és egyeztetéshez.
  • Rögzíts költségeket bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközről a Bejövő e-mailekből költségek létrehozása funkcióval, a megfelelő mellékletekkel együtt.
  • Hozz létre költségjelentéseket azonos célú kiadásokhoz, támogatva a tudományos alapú költséggazdálkodást.
  • Tekintsd meg saját és beosztottjaid költségjelentéseit lista nézetben, kanban nézetben, diagramokon, dinamikus kimutatásokban stb.
  • Használj különféle szűrőket és csoportosításokat a költségek gyors megtalálásához és személyes igény szerinti kategorizálásához.
  • Hagyd jóvá vagy utasítsd el a munkavállalók költségeit egyetlen űrlapon, az olyan kapcsolódó információk alapján, mint az időpont, leírás, szállító stb.
  • Támogatja a költségek kezelését több vállalat és több pénznem esetén is.

Egyszerűen válaszd ki a költségekhez tartozó fizetési módot.

  • Fizetés a vállalat szerint.
  • Fizetés a munkavállaló visszatérítése útján.
  • Fizetés a munkavállaló következő bérjegyzékén keresztül.
  • Egyeztetés a munkavállaló előlegeivel az adósság kiegyenlítésére.

Automatikus könyvelés és egyszerű egyeztetés

Közvetlen integráció az Odoo Könyveléssel, automatikus könyvelési tételek létrehozása. A könyvelési osztály nyomon követheti a költség eredetét: melyik munkavállalóhoz kapcsolódik, melyik partner hozta létre a számlát stb.

Integráció az Odoo Értékesítés moduljával, támogatja a számla újralétrehozását közvetlenül a rendelésből, ügyfélnek való továbbküldéshez.

Integráció az Odoo Munkavállalói Előleg modullal, segíti az előleg és a tényleges költség egyeztetését.

Pontos, azonnali és többdimenziós költségjelentések

Automatikusan összesíti a saját és beosztottjaid költségjelentéseit több szempont szerint, átfogó képet adva a szervezet költségeiről.

Jelentések megjelenítése dinamikus kimutatástáblázatokban vagy oszlop-/kör-/vonaldiagramokon.