Skip to Content

Odoo Munkavállalói Menedzsment Rendszer

 
HR dokumentumkezelő szoftver, amely segíti az adatok elemzését, jelentéskészítést, valamint a nyilvántartások, szerződések, munkaidő és a humánerőforrás-fejlesztési ütemterv központi tárolását.

Cége még mindig hagyományos módon kezeli a munkavállalói nyilvántartásokat?

A humánerőforrás-nyilvántartások tudományos alapú kezelése kiemelten fontos. A dokumentumok rendezése és tárolása egyszerűnek tűnhet, de alapos munkát és sok időt igényel kézi feldolgozás esetén. Különösen nagy létszámú cégek esetén még nehezebb a nyilvántartás kezelése:

  • Óriási mennyiségű papíralapú dokumentum, könnyen elveszhet.
  • Az információkeresés időigényes.
  • A szerződések lejárata könnyen feledésbe merülhet, az adatok ellenőrzése nem szigorú.
  • Nehéz azonnal frissíteni az adatokat, ha változás történik.


Ne aggódjon, az Odoo Munkavállalói Menedzsment Rendszer segít Önnek.

Odoo Employees – Személyes adatok és dokumentumok digitalizálása

Az Odoo Employees menedzsment rendszer az Odoo humánerőforrás-kezelési szoftvercsomag része. A szoftver támogatja az összes személyzeti adat adminisztrációját, automatikusan digitalizálja a munkavállalói adatokat és dokumentumokat egyetlen rendszerben. Elemzési és jelentéskészítési funkciókkal támogatja a HR vezetőket a pontos döntéshozatalban.

A szoftver támogatja az alábbi dokumentumtípusok kezelését a próbaidőtől a végleges munkaviszonyig:
  • Személyi igazolvány / állampolgári igazolvány; Útlevél; Lakcímkártya; Születési anyakönyvi kivonat; Családi adókedvezmény nyilvántartás;
  • Próbaidős szerződés; Munkaszerződés; Munkaszerződés-melléklet;
  • Munkakörváltás, előléptetés, béremelés határozatai;
  • TB kártya; Társadalombiztosítási könyv; Egészségbiztosítási kártya;
  • Képzési tanúsítványok;
  • Titoktartási megállapodások;
  • Egyéb személyes adatokat tartalmazó iratok.

Az Odoo Employees szoftver előnyei

A teljes HR-adatkezelés a toborzástól az értékelésen át a képzésig, könnyen használható a részlegek között, információvesztés nélkül.
Támogatja az adatok osztályozását, elemzését, HR-jelentések készítését a pontos döntéshozatalhoz.
Automatikusan digitalizálja az adatokat, a munkavállalói dokumentumokat papírmunka nélkül tárolja és őrzi meg.
Lehetővé teszi az alkalmazotti adatok szűrését és keresését név, készség, osztály stb. alapján – időmegtakarítás a HR-részleg számára.
Felépíthető és rugalmasan módosítható szervezeti ábra a feladatkiosztás és munkaszervezés megkönnyítésére.
Munkavállalói munkaidő szigorú ellenőrzése. A jelenlétek (késések, korai távozások) automatikus rögzítése és jelentése.

Kiemelkedő funkciók az alkalmazotti nyilvántartáskezelő szoftverben

  •  Minden alkalmazotti információ kezelése: személyes adatok, önéletrajz, munkaköri információk (beosztás, pozíció, készségek, tapasztalat, munkaviszony időtartama stb.).
  • Szervezeti ábra beállítása, amely megkönnyíti az együttműködést, a feladatkiosztást és a koordinációt.
  • Alkalmazotti dokumentumok digitalizálása és tárolása: személyes adatok, oklevelek, egészségügyi iratok, igazolványok – egyetlen rendszerben.
  • Munkatársak rotációs, kinevezési, előléptetési történetének nyomon követése.
  • A teljes tanulási folyamat nyomon követése a képzési szoftverrel.
  • Kérdőíves alkalmazás integrációja: tanúsítványok és jelvények kiadása a képzések elvégzése után.
  • Az alkalmazotti adatok megosztása a rendszer felhasználóival jogosultságok alapján, az érzékeny adatok biztonságos kezelése mellett.
  • Adatok gyors keresése, előhívása, hozzáadása, módosítása, új adatok létrehozása bármikor, bárhonnan.
  • A szerződés minden adatának rögzítése: szerződésszám, munkakör, pozíció, szerződéstípus, fizetés, juttatások, bérszerkezet, munkarend stb.
  • A szerződés szakaszainak vizuális kezelése Kanban-felületen.
  • Emlékeztetők a szerződések megújítására.
  • Adatszolgáltatás az automatikus bérszámfejtési szabályokhoz.
  • Összekapcsolható az Odoo Time-Off szoftverrel, amely kezeli a szabadságokat és azok okait különböző típusok szerint.
  • Különböző munkaidők beállítása: 40 óra/hét, 44 óra/hét, túlóratervek osztályonként vagy személyenként.
  • Összekapcsolható a jelenléti ív szoftverrel, amely automatikusan rögzíti és jelenti a jelenléteket a tényleges munkaidő ellenőrzéséhez.
  • A tényleges munkaidő és jelenlétadatok ellenőrzése, exportálása a bérszámfejtő szoftverbe a fizetések kiszámításához.
  • Alkalmazza a játékosítást az üzleti menedzsmentben. Inspirálja és motiválja munkatársait méltó kihívásokkal, célokkal és jutalmakkal.
  • Könnyen állíthatók be célkitűzések, és nyilvánosan elismerhetők az egyéni vagy csapatszintű eredmények.
  • Automatizált jelentéskészítő rendszer, valós idejű frissítés, elemzés és vizualizáció szűrők és csoportok alapján, könnyen testreszabható a felhasználói igények szerint.
  • Segíti a vezetőket az értékelések összesítésében, elemzésében és pontos HR-döntések meghozatalában (munkakiosztás, rotáció, kinevezés, fizetésmódosítás, elbocsátás stb.).

A megfelelő HR dokumentumkezelő rendszer kiválasztásának szempontjai


I. Megfelel az adott vállalat típusának és igényeinek.

 


V. Felhasználóbarát felület, könnyen kezelhető.


IV. Lehetővé teszi a humánerőforrás jövőbeni értékelését és tervezését.


III. Képes integrálódni más szükséges funkciókkal.


II. Biztosítja az információk védelmét és az adatok biztonságos tárolását.