Odoo Munkavállalói Menedzsment Rendszer
HR dokumentumkezelő szoftver, amely segíti az adatok elemzését, jelentéskészítést, valamint a nyilvántartások, szerződések, munkaidő és a humánerőforrás-fejlesztési ütemterv központi tárolását.
Cége még mindig hagyományos módon kezeli a munkavállalói nyilvántartásokat?
A humánerőforrás-nyilvántartások tudományos alapú kezelése kiemelten fontos. A dokumentumok rendezése és tárolása egyszerűnek tűnhet, de alapos munkát és sok időt igényel kézi feldolgozás esetén. Különösen nagy létszámú cégek esetén még nehezebb a nyilvántartás kezelése:
- Óriási mennyiségű papíralapú dokumentum, könnyen elveszhet.
- Az információkeresés időigényes.
- A szerződések lejárata könnyen feledésbe merülhet, az adatok ellenőrzése nem szigorú.
- Nehéz azonnal frissíteni az adatokat, ha változás történik.
Ne aggódjon, az Odoo Munkavállalói Menedzsment Rendszer segít Önnek.
Odoo Employees – Személyes adatok és dokumentumok digitalizálása
Az Odoo Employees menedzsment rendszer az Odoo humánerőforrás-kezelési szoftvercsomag része. A szoftver támogatja az összes személyzeti adat adminisztrációját, automatikusan digitalizálja a munkavállalói adatokat és dokumentumokat egyetlen rendszerben. Elemzési és jelentéskészítési funkciókkal támogatja a HR vezetőket a pontos döntéshozatalban.
A szoftver támogatja az alábbi dokumentumtípusok kezelését a próbaidőtől a végleges munkaviszonyig:
- Személyi igazolvány / állampolgári igazolvány; Útlevél; Lakcímkártya; Születési anyakönyvi kivonat; Családi adókedvezmény nyilvántartás;
- Próbaidős szerződés; Munkaszerződés; Munkaszerződés-melléklet;
- Munkakörváltás, előléptetés, béremelés határozatai;
- TB kártya; Társadalombiztosítási könyv; Egészségbiztosítási kártya;
- Képzési tanúsítványok;
- Titoktartási megállapodások;
- Egyéb személyes adatokat tartalmazó iratok.
Az Odoo Employees szoftver előnyei
A teljes HR-adatkezelés a toborzástól az értékelésen át a képzésig, könnyen használható a részlegek között, információvesztés nélkül.
Támogatja az adatok osztályozását, elemzését, HR-jelentések készítését a pontos döntéshozatalhoz.
Automatikusan digitalizálja az adatokat, a munkavállalói dokumentumokat papírmunka nélkül tárolja és őrzi meg.
Lehetővé teszi az alkalmazotti adatok szűrését és keresését név, készség, osztály stb. alapján – időmegtakarítás a HR-részleg számára.
Felépíthető és rugalmasan módosítható szervezeti ábra a feladatkiosztás és munkaszervezés megkönnyítésére.
Munkavállalói munkaidő szigorú ellenőrzése. A jelenlétek (késések, korai távozások) automatikus rögzítése és jelentése.
Kiemelkedő funkciók az alkalmazotti nyilvántartáskezelő szoftverben
- Minden alkalmazotti információ kezelése: személyes adatok, önéletrajz, munkaköri információk (beosztás, pozíció, készségek, tapasztalat, munkaviszony időtartama stb.).
- Szervezeti ábra beállítása, amely megkönnyíti az együttműködést, a feladatkiosztást és a koordinációt.
- Alkalmazotti dokumentumok digitalizálása és tárolása: személyes adatok, oklevelek, egészségügyi iratok, igazolványok – egyetlen rendszerben.
- Munkatársak rotációs, kinevezési, előléptetési történetének nyomon követése.
- A teljes tanulási folyamat nyomon követése a képzési szoftverrel.
- Kérdőíves alkalmazás integrációja: tanúsítványok és jelvények kiadása a képzések elvégzése után.
- Az alkalmazotti adatok megosztása a rendszer felhasználóival jogosultságok alapján, az érzékeny adatok biztonságos kezelése mellett.
- Adatok gyors keresése, előhívása, hozzáadása, módosítása, új adatok létrehozása bármikor, bárhonnan.
- A szerződés minden adatának rögzítése: szerződésszám, munkakör, pozíció, szerződéstípus, fizetés, juttatások, bérszerkezet, munkarend stb.
- A szerződés szakaszainak vizuális kezelése Kanban-felületen.
- Emlékeztetők a szerződések megújítására.
- Adatszolgáltatás az automatikus bérszámfejtési szabályokhoz.
- Összekapcsolható az Odoo Time-Off szoftverrel, amely kezeli a szabadságokat és azok okait különböző típusok szerint.
- Különböző munkaidők beállítása: 40 óra/hét, 44 óra/hét, túlóratervek osztályonként vagy személyenként.
- Összekapcsolható a jelenléti ív szoftverrel, amely automatikusan rögzíti és jelenti a jelenléteket a tényleges munkaidő ellenőrzéséhez.
- A tényleges munkaidő és jelenlétadatok ellenőrzése, exportálása a bérszámfejtő szoftverbe a fizetések kiszámításához.
- Alkalmazza a játékosítást az üzleti menedzsmentben. Inspirálja és motiválja munkatársait méltó kihívásokkal, célokkal és jutalmakkal.
- Könnyen állíthatók be célkitűzések, és nyilvánosan elismerhetők az egyéni vagy csapatszintű eredmények.
- Automatizált jelentéskészítő rendszer, valós idejű frissítés, elemzés és vizualizáció szűrők és csoportok alapján, könnyen testreszabható a felhasználói igények szerint.
- Segíti a vezetőket az értékelések összesítésében, elemzésében és pontos HR-döntések meghozatalában (munkakiosztás, rotáció, kinevezés, fizetésmódosítás, elbocsátás stb.).
A megfelelő HR dokumentumkezelő rendszer kiválasztásának szempontjai
I. Megfelel az adott vállalat típusának és igényeinek.