Skip to Content

Odoo Értékesítés

Az Odoo Értékesítés egyszerűsíti a műveleteket, gyors ajánlatkészítést biztosít, átlátható menedzsmentet nyújt, és ösztönzi a csapatot az üzleti célok túlteljesítésére a bevételek növelése érdekében.

Az Odoo Értékesítés Menedzsment szoftver fő funkciói


Az Odoo Értékesítési Szoftver lehetővé teszi több ezer termék/SKU kezelését többszintű kategorizálással és tömeges adatimportálással.

A termékinformációk teljes körű megjelenítése számos attribútummal (méret, szín, verzió stb.) és képekkel segíti a vásárlókat a megfelelő termék kiválasztásában.

Bevételnövelés keresztértékesítéssel: Opcionális termékek, kiegészítők automatikus ajánlása az értékesítési rendszer felületén.

Különböző árakat kínálhatsz eltérő ügyfélszegmenseknek vagy célpiacoknak – például: Kiskereskedelmi árlista, Viszonteladói árlista, Európai árlista stb. Az árak automatikus kiszámítása előre beállított képletek alapján.

Árstratégiák kidolgozása időszakokra, értékesítési szezonokra. VIP ügyfelek számára egyedi árpolitika rendelhető automatikusan.

Időt takarít meg az ajánlatkészítés sablonokkal. Egyetlen kattintással küldhető e-mailben az ajánlat.

Minden belső kommunikáció és ügyfélválasz mentve és megjelenítve az Odoo Értékesítés felületén – ideális adat- és árképzési döntésekhez.

Használható bármikor, bárhol: számítógépen, mobilon, táblagépen – csak internetkapcsolat szükséges

Az ügyfelek előnézetet láthatnak az ajánlatokról és közvetlenül válaszolhatnak a portál felületén.

Növeli a lezárt üzletek arányát kedvezmények kiemelésével, kiegészítő termékek ajánlásával, egyszerű online aláírással.

Az ügyfelek nyomon követhetik ajánlataikat, rendeléseiket és szállításaikat bármikor.

Értékesítési csapat teljesítményének nyomon követése


Csapat- vagy földrajzi alapú értékesítési struktúra, célkitűzések meghatározása és nyomon követése


Jogosultságkezelés csapat és pozíció szerint az ügyféladatokhoz való hozzáférés szabályozására


Belső kommunikáció az ajánlatokon/rendeléseken belül, ügyfélgondozási folyamat teljes nyomon követése


Értékesítési célok elérése, időben történő motiváció

Látványos értékesítési elemzések

 Az összes adat valós időben, automatikusan frissül. 
 Saját jelentések létrehozása okos szűrőkkel és mértékekkel.
 Adatok megjelenítése különféle diagramokban (vonal-/kör-/oszlopdiagramok), kimutatások Pivot táblában.
 Ügyfélviselkedés elemzése, szegmensenkénti trendek, vásárlási szokások vizsgálata Cohort-diagramokkal.