Odoo Toborzás
Az Odoo toborzási rendszere webes felületen működik, professzionálisan kialakított és könnyen használható. Az alkalmazás automatizálja a toborzási folyamatot, tehetségeket vonz, és akár 80%-os idő- és költségmegtakarítást biztosít a vállalkozások számára.
Mi az az Odoo toborzáskezelő szoftver?
A toborzási szoftver a vállalati HRM szoftverrendszer része. Támogatja a teljes toborzási folyamat kezelését, optimalizálva az egyes lépéseket a javaslattól a jelöltkeresésen, interjún és értékelésen át egészen a toborzási eredmények kommunikálásáig.
Az Odoo Toborzás alkalmazás funkciói
Az Odoo Recruitment egy menedzsment szoftver, amely számos kiemelkedő funkcióval rendelkezik a toborzási folyamat hatékony kezeléséhez.
Saját toborzási weboldal
Automatikusan létrehoz egy különálló toborzási oldalt a vállalat számára, hogy több jelöltet vonzzon be.
Többnyelvű toborzási oldal intelligens fordítófunkcióval.
Az adatok összekapcsolása a back-office menedzsment rendszerrel.
Könnyen testreszabható felület: tartalomblokkok drag-and-drop módszerrel.
Minden eszközzel kompatibilis: számítógép, tablet, mobil.
Jelöltkapcsolat-kezelő rendszerrel építs és kezelj jelöltadatbázist
Építs központosított jelöltadatbázist, elkerülve az adatvesztést és szétszórt adatokat.
Kapcsolódás népszerű állásportálokkal, közösségi médiával: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, stb.
Az „Apply” gombra kattintó pályázók esetén automatikusan létrejön a kapcsolati adatlap.
A jelölti adatok gyors és teljes körű frissítése: elérhetőségek, végzettség, tapasztalat, készségek stb.
Minden profilt a rendszer tárol, így újrapályázás esetén is könnyen visszakereshető.
- HR fájlkezelő szoftver segítségével időt takaríthat meg a dokumentumok feldolgozásánál.
- Az alkalmazáskövető rendszer minimalizálja a kézi munkát.
- Jelöltprofilok hozzárendelése az álláshirdetésekhez e-mail álnévvel.
- Profilok szűrése testreszabható szűrőkkel: végzettség, készségek, lakóhely, jelentkezési forrás stb.
- Automatikus e-mailküldés a toborzási fázis változásakor: elutasítás, interjúmeghívás, gratuláció stb. az Odoo Email Marketing rendszerrel.
- Egy kattintással létrehozható munkavállalói profil a jelöltprofilból.
- Toborzási szakaszok egyszerű létrehozása, a felelősök hozzárendelése profilokhoz.
- A vállalatra szabott toborzási folyamat kialakítása Kanban nézetben: Előminősítés, első és második interjú, szerződésajánlat stb.
- Új szakaszok egyszerű hozzáadása a folyamat változása esetén.
- A jelölti információk gyors elemzése közvetlenül az áttekintő nézetből.
- Interjú beállítása közvetlenül a jelöltprofilból.
- Világos interjúnaptár létrehozása, e-mailes emlékeztetők küldése.
- Google Naptár szinkronizálása az Odoo Naptárral.
- Testreszabható interjúsablonok hozzárendelése különböző pozíciókhoz – semmi fontos információ nem marad ki.
- E-mail küldése közvetlenül a jelöltprofilról.
- Felelősök hozzáadása, feladatok ütemezése toborzási osztály, részlegvezetők, vezetőség számára.
- A jelöltekkel folytatott teljes kommunikációs előzmény valós időben rögzíthető, így elkerülhető az információvesztés.
Az Odoo toborzási szoftver segíti a toborzás hatékonyságának mérését és javítását, költségek optimalizálását – vizuális jelentések segítségével.
- Toborzási költségek elemzése a hosszú távú HR-stratégiák kidolgozásához.
- A jelöltek számának és hatékonyságának elemzése csatornánként.
- Jelöltkonverziós arány kimutatása részlegek és pozíciók szerint.
- Excel jelentések exportálása.
- Minden profil tárolása a rendszerben újrapályázás esetére.