Odoo Social Marketing
Az Odoo Social Marketing segíti a vállalkozásokat abban, hogy az összes közösségi csatornáról származó ügyféladatot egyetlen platformon összpontosítsák.
Miért válaszd az Odoo Social Marketinget?
A vezetők nehezen tudják ellenőrizni az összes közzétett tartalmat a különböző közösségi oldalakon?
Az alkalmazottak gyakran késve válaszolnak vagy reagálnak az ügyfelekre a közösségi hálózatokon, ami érdeklődők elvesztéséhez vezet?
Az Odoo Social Marketing segítségével a vállalkozások könnyedén integrálhatják és kezelhetik a különböző közösségi oldalakat.
Ezáltal a vezetők kényelmesen moderálhatják a tartalmakat, figyelhetik az interakciós jelentéseket és a közösségi médiából származó konverziós arányokat.
Ugyanakkor az alkalmazottak sem mulasztják el az érdeklődők gondozását egyetlen platformon sem.
Az Odoo Social Marketing kulcsfunkciói
- Integráld céged összes közösségi fiókját, mint pl. Facebook, LinkedIn stb.
- Adj hozzáférést több oldalhoz egyetlen helyen, így az alkalmazottak könnyedén megtekinthetik, szerkeszthetik és kezelhetik az oldalakat anélkül, hogy platformok között kellene váltaniuk.
- Hozz létre tartalmat konfigurálható jóváhagyási szabályokkal és teljes auditnaplóval.
- Időzíts, tegyél közzé vagy törölj bejegyzéseket egyszerre több csatornán.
- Szabályozd a tartalomminőséget jogosultsági szintekhez rendelt jóváhagyási szabályokkal.
- Kövesd nyomon az összes bejegyzést és cikket különböző platformokról. Szűrd és csoportosítsd gyorsan a bejegyzéseket elérhető szempontok szerint.
- Adatok megjelenítése Kanban, Lista és Pivot nézetben.
- Szerezz új ügyfeleket egyetlen kattintással közösségi lead generálással.
- Összpontosítsd az adatokat egy platformra, ahelyett hogy manuálisan gyűjtenéd őket különböző csatornákról.
- Azonnali válasz a közönség reakcióira minden bejegyzésnél: Tetszik, Hozzászólás, Üzenet – több forrásból.
- Kövesd a közösségi interakciókat (kedvelések, hozzászólások, megosztások, elérések) minden bejegyzés esetén.