Skip to Content

Odoo Social Marketing

Az Odoo Social Marketing segíti a vállalkozásokat abban, hogy az összes közösségi csatornáról származó ügyféladatot egyetlen platformon összpontosítsák.

Miért válaszd az Odoo Social Marketinget?

A vezetők nehezen tudják ellenőrizni az összes közzétett tartalmat a különböző közösségi oldalakon?

 Az alkalmazottak gyakran késve válaszolnak vagy reagálnak az ügyfelekre a közösségi hálózatokon, ami érdeklődők elvesztéséhez vezet?

Az Odoo Social Marketing segítségével a vállalkozások könnyedén integrálhatják és kezelhetik a különböző közösségi oldalakat.

 Ezáltal a vezetők kényelmesen moderálhatják a tartalmakat, figyelhetik az interakciós jelentéseket és a közösségi médiából származó konverziós arányokat.

 Ugyanakkor az alkalmazottak sem mulasztják el az érdeklődők gondozását egyetlen platformon sem.

Az Odoo Social Marketing kulcsfunkciói


  • Integráld céged összes közösségi fiókját, mint pl. Facebook, LinkedIn stb.
  • Adj hozzáférést több oldalhoz egyetlen helyen, így az alkalmazottak könnyedén megtekinthetik, szerkeszthetik és kezelhetik az oldalakat anélkül, hogy platformok között kellene váltaniuk.
  • Hozz létre tartalmat konfigurálható jóváhagyási szabályokkal és teljes auditnaplóval.
  • Időzíts, tegyél közzé vagy törölj bejegyzéseket egyszerre több csatornán.
  • Szabályozd a tartalomminőséget jogosultsági szintekhez rendelt jóváhagyási szabályokkal.
  • Kövesd nyomon az összes bejegyzést és cikket különböző platformokról. Szűrd és csoportosítsd gyorsan a bejegyzéseket elérhető szempontok szerint.
  • Adatok megjelenítése Kanban, Lista és Pivot nézetben.
  • Szerezz új ügyfeleket egyetlen kattintással közösségi lead generálással.
  • Összpontosítsd az adatokat egy platformra, ahelyett hogy manuálisan gyűjtenéd őket különböző csatornákról.
  • Azonnali válasz a közönség reakcióira minden bejegyzésnél: Tetszik, Hozzászólás, Üzenet – több forrásból.
  • Kövesd a közösségi interakciókat (kedvelések, hozzászólások, megosztások, elérések) minden bejegyzés esetén.