Skip to Content

Odoo Beszélgetés

Az Odoo Discuss segíti a vállalkozásokat abban, hogy:

    • Fenntartsák a belső kapcsolatokat egy központi, szervezett rendszerben.

    • Ne maradjanak le egyetlen értesítésről vagy üzenetről sem.

    • Kialakítsák a hatékony munkaszervezés szokását a „Getting Things Done” (GTĐ) módszertan alapján.

Nehézséget okoz az egységes kommunikáció?

  • A munkavállalók 75%-a időt pazarol a folyamatos csipogások, üzenetek és chatüzenetek követésére.
  • 42%-uk állítja, hogy a nem hatékony kommunikációs eszközök miatt fontos információkról maradnak le.
  • 66% naponta 30–60 percet veszít az üzenetek követésével – ez évente több mint hárommilliárd dollár veszteséget jelent globálisan.

​(Forrás: Dynamic Signal)

Növeld a munkahatékonyságot

  • Fogadd, tárold és kezeld az összes e-mailt, értesítést és üzenetet a vállalat saját rendszerén belül.
  • Segíts a dolgozóknak fókuszált munkavégzésben és biztosítsd az adatok védelmét.
  • Keress meg bármilyen tartalmat vagy értesítést – akár kilépett alkalmazottak üzeneteit is – az intelligens szűrők, csoportosítások és keresések segítségével.

Csevegj bárhonnan élőben az Odoo Discuss használatával

  • Az Odoo összes alkalmazásával összekapcsolva, a beszélgetések felugró ablakokban jelennek meg minden más Odoo alkalmazásban.
  • Így bárhol cseveghetsz kollégáiddal, miközben más alkalmazásokat használsz.

Maradj kapcsolatban csapatoddal és kollégáiddal

  • Csevegj közvetlenül munkatársaiddal néhány másodperc alatt.
  • Hozz létre nyilvános csatornákat mindenki számára, vagy privát csoportokat csak meghívottaknak.
  • Használj hangulatjeleket, csatolj dokumentumokat/képeket, a közösségi hálókhoz hasonló barátságos élményért.

Alakíts ki hatékony munkaszervezési szokásokat

Alakítsd ki a dolgozókban a feladatkezelés szokását a GTĐ (Getting Things Done) elv alapján 3 postafiókkal:

  • Beérkező üzenetek (Inbox): minden bejövő információt tárol – gyorsan kategorizálható:
    • Tennivalóként megjelölve azokat, amelyeket később kell elvégezni;
    • Azonnali válasz ha feldolgozható;
    • Elolvasottként a feldolgozott vagy nem fontos üzenetekhez.
  • Csillagozott (Starred): fontos üzenetek, függőben lévő vagy később újraellenőrzendő értesítések tárolása.
  • Előzmények (History): az összes elolvasott értesítés és e-mail tárolása a felhasználó számára.