Odoo Beszélgetés
Az Odoo Discuss segíti a vállalkozásokat abban, hogy:
• Fenntartsák a belső kapcsolatokat egy központi, szervezett rendszerben.
• Ne maradjanak le egyetlen értesítésről vagy üzenetről sem.
• Kialakítsák a hatékony munkaszervezés szokását a „Getting Things Done” (GTĐ) módszertan alapján.
Nehézséget okoz az egységes kommunikáció?
- A munkavállalók 75%-a időt pazarol a folyamatos csipogások, üzenetek és chatüzenetek követésére.
- 42%-uk állítja, hogy a nem hatékony kommunikációs eszközök miatt fontos információkról maradnak le.
- 66% naponta 30–60 percet veszít az üzenetek követésével – ez évente több mint hárommilliárd dollár veszteséget jelent globálisan.
(Forrás: Dynamic Signal)
Növeld a munkahatékonyságot
- Fogadd, tárold és kezeld az összes e-mailt, értesítést és üzenetet a vállalat saját rendszerén belül.
- Segíts a dolgozóknak fókuszált munkavégzésben és biztosítsd az adatok védelmét.
- Keress meg bármilyen tartalmat vagy értesítést – akár kilépett alkalmazottak üzeneteit is – az intelligens szűrők, csoportosítások és keresések segítségével.
Csevegj bárhonnan élőben az Odoo Discuss használatával
- Az Odoo összes alkalmazásával összekapcsolva, a beszélgetések felugró ablakokban jelennek meg minden más Odoo alkalmazásban.
- Így bárhol cseveghetsz kollégáiddal, miközben más alkalmazásokat használsz.
Maradj kapcsolatban csapatoddal és kollégáiddal
- Csevegj közvetlenül munkatársaiddal néhány másodperc alatt.
- Hozz létre nyilvános csatornákat mindenki számára, vagy privát csoportokat csak meghívottaknak.
- Használj hangulatjeleket, csatolj dokumentumokat/képeket, a közösségi hálókhoz hasonló barátságos élményért.
Alakíts ki hatékony munkaszervezési szokásokat
Alakítsd ki a dolgozókban a feladatkezelés szokását a GTĐ (Getting Things Done) elv alapján 3 postafiókkal:
- Beérkező üzenetek (Inbox): minden bejövő
információt tárol – gyorsan kategorizálható:
- Tennivalóként megjelölve azokat, amelyeket később kell elvégezni;
- Azonnali válasz ha feldolgozható;
- Elolvasottként a feldolgozott vagy nem fontos üzenetekhez.
- Csillagozott (Starred): fontos üzenetek, függőben lévő vagy később újraellenőrzendő értesítések tárolása.
- Előzmények (History): az összes elolvasott értesítés és e-mail tárolása a felhasználó számára.