Skip to Content

Odoo Bérbeadás Menedzsment 

 A legjobb ingatlankezelő és eszközbérlő rendszer

Az Odoo Bérbeadási Menedzsment Szoftver segíti a vállalkozásokat a bérleti folyamat teljes körű kezelésében: árajánlatok, szerződéskötés, kiszállítás, visszavét – egy átlátható felületen kezelve.

Miért válaszd az Odoo Bérbeadási Szoftvert?

 Egyszerűen nyomon követhető elérhetőség Gantt diagram segítségével

 Teljes körű bérleti folyamat egy platformon

 Minden szükséges információ egy helyen: bérleti megrendelések, kiszállítás, visszavét

 Integrálható a Beszerzés, Készletgazdálkodás és Könyvelés modulokkal

Odoo Bérbeadás – Fő funkciók

  • Bérleti termékek konfigurálása és kereshetővé tétele a terméklistán
  • Rugalmas árképzési szabályok kialakítása minden termékhez
  • Ügyfelek online fizethetnek közvetlenül az e-mailes ajánlatban a „Megerősítés és fizetés” gombbal
  • Bérleti termékek és raktárak kezelése
  • Kiszállítás és visszavét automatizált nyilvántartása
  • Rendelés állapotának valós idejű követése
  • Késedelmes visszavét esetén a rendszer automatikusan kiszámítja a többletköltségeket
  • Emlékeztető tevékenységek automatikus generálása a visszavét dátuma előtt
  • Teljes integráció az Odoo Könyvelés és Készlet modulokkal

 Látványos és többdimenziós riportok a bérleti folyamatról

Jelentések automatikusan frissülnek valós idejű adatokkal


Gantt, Pivot és grafikonos nézetek az átlátható elemzéshez


Import/export jelentések, készlet- és bevételriportok


Testreszabható szűrés, csoportosítás, mérőszámok bármely üzleti igényre