Odoo CRM Szoftver
Az Odoo CRM 360 fokos ügyfélprofilt biztosít, és optimalizálja az ügyfélutat a bevétel növelése érdekében.
Miért érdemes az Odoo CRM szoftvert használni?
Az Odoo CRM átfogó képet nyújt az Értékesítés, Marketing, Ügyfélszolgálat stb. területekről az ügyfélkapcsolat-kezelésben.
Minden ügyféladat kezelése
Az érdeklődők automatikus létrehozása, ügyfelekkel való interakció, miközben minden adat tárolásra kerül.
Mindez egyetlen platformon.
Ügyfélszolgálat optimalizálása
Könnyen ütemezhető tevékenységek és beállítható prioritások az értékesítési folyamat teljes egészében.
Több üzletkötés rövidebb idő alatt
Több értékesítési csapat kezelése, és a bevételi célok felé történő előrehaladás szoros követése valós idejű jelentéseken keresztül.
Átfogó értékesítési folyamatkezelés
A teljes értékesítési folyamat kezelése: Megkeresés, Értékelés, Ajánlatküldés, Megrendelés lezárása. Az intuitív Kanban-formátumú felület segíti a felhasználókat abban, hogy semmilyen információ ne vesszen el. Egyszerű húzd-és-ejtsd műveletek a különböző ügyfélkezelési szakaszok között.
Valós idejű, vizualizált jelentések 100%-os pontossággal
- Azonnali, automatikusan frissülő jelentések, vizuálisan megjelenítve oszlopdiagram, vonaldiagram, kördiagram, kohorsz diagram, pivot stb. formátumban, szűrőkkel és csoportosítási lehetőségekkel. Könnyen testreszabható az igényeknek megfelelően.
- Trendek, vásárlási szokások, ügyféligények, ügyfélszegmensek értékelése
- Üzleti lehetőségek, ügyfélforrások, értékesítési csatornák, értékesítési hatékonyság és lezárási arányok, marketing és reklámkampányok hatékonyságának elemzés