Tartalomra ugrás

A Odoo CRM 360 fokos ügyfélszemélyiséget biztosít, valamint optimalizálja az ügyfélút bevételnövekedés céljából.



Miért érdemes Odoo CRM szoftvert használni?

A Odoo CRM áttekintést nyújt az értékesítésről, marketingről, támogatásról stb. az ügyfélkapcsolat-kezelésben.



  • Kezelje az összes ügyféladatot
    Automatikusan hozzon létre érdeklődőket, kommunikáljon az ügyfelekkel, miközben az összes adat tárolva van.
  • Optimalizálja az ügyfélszolgálatot
    Könnyen ütemezze a műveleteket és állítsa be a prioritásokat az értékesítési folyamat során.
  • Zárjon le több üzletet kevesebb idő alatt
    Irányítson több értékesítési csapatot, és kövesse nyomon a bevételi cél felé tett előrehaladást valós idejű jelentések segítségével.



Átfogó értékesítési folyamatkezelés

Kezelje az egész értékesítési folyamatot a megközelítéstől, az értékeléstől, az árajánlat küldésétől a megrendelés lezárásáig. A felület intuitív Kanban formátumban készült, így a felhasználók nem maradnak le semmilyen információról. Egyszerű drag and drop műveletek az ügyfélszolgálati szakaszok hatékony váltásához.



Mindent egyben tartalmazó adatkezelés

  • Egy platform az összes ügyfélszolgálathoz és információhoz
  • Többcsatornás integráció az ügyfelekkel való interakcióhoz: bejövő e-mailek, weboldal, élő chat stb.
  • Automatikusan létrehozhat érdeklődőket különböző forrásokból
  • Szabványosított ügyféladat-könyvtár, amely teljes ügyfélkontextust és információt mutat
  • Ügyfélszegmentálás különböző kritériumok szerint, az ügyféladatok teljes kihasználása érdekében.





Hatékony ügyfélkapcsolat-kezelés

  • Ütemezhet tevékenységeket az ügyfélszolgálatok számára, biztosítva az időben történő nyomon követést és emlékeztetőket. Soha ne maradjon le egyetlen ügyfélről vagy feladatról sem.
  • Takarítson meg időt egy automatikusan frissülő e-mail sablonkönyvtárral, amely könnyen használható és testreszabható az Ön igényei szerint.
  • Könnyen nyomon követheti az ügyfelek állapotát és prioritásait a hatékony információfelhasználás és a megfelelő ügyfélszolgálat érdekében.



Ügyfélszolgálat munkájának és minőségének kezelése

  • Értékesítési csapatai munkafolyamatának és eredményeinek áttekintése
  • Az „elzáródások” azonnali felismerése és kezelése az ügyfélszolgálat hatékonyságának optimalizálása érdekében
  • Az ügyfélszolgálati ütemterv és az egyes értékesítők teljesítményének követése
  • Együttműködés és belső kommunikáció elősegítése közvetlenül az ügyfélinformációs felületen
  • Az egyes értékesítési csapatok bevételszerzési folyamatának szoros követése



100%-os pontosságú, valós idejű, vizualizált jelentés

  • Azonnali, automatikusan frissülő jelentések, oszlopdiagram, vonaldiagram, kördiagram, kohortdiagram, pivot stb. formájában, szűrőkkel és csoportosításokkal. Könnyen testreszabható az Ön igényei szerint.
  • Trendek, vásárlási szokások, ügyféligények, ügyfélszegmensek értékelése
  • Üzleti lehetőségek, ügyfélforrások, értékesítési csatornák, értékesítési hatékonyság és zárási arányok, a marketing, a reklámkampányok stb. hatékonyságának elemzése

https://viindoo.com/intro/crm