A Odoo CRM 360 fokos ügyfélszemélyiséget biztosít, valamint optimalizálja az ügyfélút bevételnövekedés céljából.
Miért érdemes Odoo CRM szoftvert használni?
A Odoo CRM áttekintést nyújt az értékesítésről, marketingről, támogatásról stb. az ügyfélkapcsolat-kezelésben.
- Kezelje
az összes ügyféladatot
Automatikusan hozzon létre érdeklődőket, kommunikáljon az ügyfelekkel, miközben az összes adat tárolva van. - Optimalizálja
az ügyfélszolgálatot
Könnyen ütemezze a műveleteket és állítsa be a prioritásokat az értékesítési folyamat során. - Zárjon
le több üzletet kevesebb idő alatt
Irányítson több értékesítési csapatot, és kövesse nyomon a bevételi cél felé tett előrehaladást valós idejű jelentések segítségével.
Átfogó értékesítési folyamatkezelés
Kezelje az egész értékesítési folyamatot a megközelítéstől, az értékeléstől, az árajánlat küldésétől a megrendelés lezárásáig. A felület intuitív Kanban formátumban készült, így a felhasználók nem maradnak le semmilyen információról. Egyszerű drag and drop műveletek az ügyfélszolgálati szakaszok hatékony váltásához.
Mindent egyben tartalmazó adatkezelés
- Egy platform az összes ügyfélszolgálathoz és információhoz
- Többcsatornás integráció az ügyfelekkel való interakcióhoz: bejövő e-mailek, weboldal, élő chat stb.
- Automatikusan létrehozhat érdeklődőket különböző forrásokból
- Szabványosított ügyféladat-könyvtár, amely teljes ügyfélkontextust és információt mutat
- Ügyfélszegmentálás különböző kritériumok szerint, az ügyféladatok teljes kihasználása érdekében.
Hatékony ügyfélkapcsolat-kezelés
- Ütemezhet tevékenységeket az ügyfélszolgálatok számára, biztosítva az időben történő nyomon követést és emlékeztetőket. Soha ne maradjon le egyetlen ügyfélről vagy feladatról sem.
- Takarítson meg időt egy automatikusan frissülő e-mail sablonkönyvtárral, amely könnyen használható és testreszabható az Ön igényei szerint.
- Könnyen nyomon követheti az ügyfelek állapotát és prioritásait a hatékony információfelhasználás és a megfelelő ügyfélszolgálat érdekében.
Ügyfélszolgálat munkájának és minőségének kezelése
- Értékesítési csapatai munkafolyamatának és eredményeinek áttekintése
- Az „elzáródások” azonnali felismerése és kezelése az ügyfélszolgálat hatékonyságának optimalizálása érdekében
- Az ügyfélszolgálati ütemterv és az egyes értékesítők teljesítményének követése
- Együttműködés és belső kommunikáció elősegítése közvetlenül az ügyfélinformációs felületen
- Az egyes értékesítési csapatok bevételszerzési folyamatának szoros követése
100%-os pontosságú, valós idejű, vizualizált jelentés
- Azonnali, automatikusan frissülő jelentések, oszlopdiagram, vonaldiagram, kördiagram, kohortdiagram, pivot stb. formájában, szűrőkkel és csoportosításokkal. Könnyen testreszabható az Ön igényei szerint.
- Trendek, vásárlási szokások, ügyféligények, ügyfélszegmensek értékelése
- Üzleti lehetőségek, ügyfélforrások, értékesítési csatornák, értékesítési hatékonyság és zárási arányok, a marketing, a reklámkampányok stb. hatékonyságának elemzése